czwartek, 17 lipca 2014

"Ciapki" są modne!

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was outfit, który preferuję na co dzień w cieplejsze dni. "Ciapkowate" spodnie, są idealnie na tego typu pogodę. Przede wszystkim są luźne i zwiewne - co wprawia nas w komfort, a dodatkowo wyglądają bardzo efektownie. To jedne z moich ulubieńców w szafie. W tym przypadku łączone z koszulą, również o podobnym materiale - wiskozowym. W tym czuję się najlepiej. 
Do zestawu dołączyłam sandałki, które już widzieliście, czarną torebkę ze złotymi elementami, biały zegarek i delikatną bransoletkę ; )) Co myślicie ? A jakie Wy macie pomysły na upalne dni? Czekam na odpowiedzi! 






spodnie/trausers - Reserved
koszula/shirt - Camaieu
buty/shoes - CCC
torebka/bag - no name
zegarek/watch - no name
bransoletka/bracelet - Camaieu


Do następnego, Klaudia!


14 komentarzy:

  1. Super wyglądają te spodnie w połączeniu z bluzką różową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka, a całość super ożywiła bluzka!

    Dołączyłam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiewny co najważniejsze na takie upalne dni i śliczny komplecik!:)
    Twój zegarek spodobał mi się najbardziej i czy dobrze widzę paznokcie miętowe?

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba.
    Ja obserwuję, a Ty? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz;))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez pałam sympatią do ciapatych spodni, latem noszę je niemal bez przerwy. no i ta torebka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spodnie w różnego rodzaju printy, czy motywy, więc Twoje tym bardziej przypadły mi do gustu :) Masz rację, są tak naturalne i przewiewne, że idealnie sprawdzają się w taką pogodę :) Super, że ożywiłaś je bluzką o mocnym, wyraźnym kolorze, zestaw nabrał fajnego charakteru :) bardzo mi się podoba :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :))
    Również lubię takie spodnie, są mega wygodne :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super spodnie i śliczna torebeczka:)ps. obserwuję i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna całość!!!Nie dziwię się, że spodnie to jedne z ulubieńców,bo są świetne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowała mnie torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam podobnie- na lato takie luźne zwiewne spodnie są idealne ;-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*