sobota, 5 lipca 2014

Beige

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was outfit z serii raczej do "pracy". Uwielbiam wszelkiego rodzaju żakiety, narzutki, kurtki, więc i tym razem jasna marynarka w połączeniu z klasycznymi spodniami w podobnym kolorze. Do tego luźna bluzka w panterkę, która idealnie sprawdza się do takich zestawów, jak i na upały. Buty, które niedawno upolowałam w CCC, są na prawdę wygodne i sprawdzają się dosłownie wszędzie - zarówno na co dzień jak i na imprezę, na której można przetańczyć połowę nocy! Mam nadzieję, że Wam się spodoba ; )) Co myślicie?










żakiet/jacket - Orsay
spodnie/trausers - H&M
bluzka/blouse - New Yorker
buty/shoes - CCC
torebka/bag- no name

Do następnego, Klaudia!

10 komentarzy:

  1. bardzo ladny ,klasyczny i elegancki zestaw! zegarek jest uroczy ,super koolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam odcienie beżu:) Bardzo elegancki zestaw. Buty podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyły mnie buty i marynarka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Looking so damn good babe! Love the mint details <3
    X, Ania from www.overdivity-fashion.blogspot.de
    Facebook | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Wyglądasz genialnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja przeurocza! Moim faworytem zdecydowanie sa spodnie. Ubóstwiam ich odcień.

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji!

    Dziekuję za bardzo miły i niezwykle motywujący komentarz u mnie. Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.

    Zapraszam do mnie na dopiero co dodany post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko,z klasą-super! a butki świetne<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki biurowo/biznesowy styl :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*