środa, 18 czerwca 2014

Black&White with Blue.

Cześć!
 
Po pierwsze chciałam się usprawiedliwić, ponieważ bardzo długo mnie nie było. Studia, nowa praca ( i problemy z rozwiązaniem umowy w poprzedniej ) i ogólne zmęczenie, doprowadziły do tego, że nie miałam czasu, chęci ani pomysłów na prowadzenie bloga. A od zawsze chciałam go mieć. Jest mi żal, że zaczynam tak późno, ale mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.
 
Na dzisiaj przygotowałam zestaw - na wesele. Sukienka nadaje się również na wyjście lub spotkanie. Klasyczna czerń i biel idealnie się ze sobą komponują. Do tego baleriny w tym samym kolorze, moje ulubione ( za jedyne 39zł na vinted.pl! )
Stonowane kolory przełamałam chabrową torebką i kolią, co razem tworzy idealny zestaw, w tym przypadku na wesele. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam na kolejne posty, bo tym razem będzie inaczej!
Cya!
 

         
 
 
 
sukienka/dress - allegro, torebka/bag - miejscowy sklep, buty/shoes - vinted.pl
                  bransoletki/bracelets - handmade, kolia/necklace - Camaieu
     Do następnego!

 

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie midi, rozkloszowane spódnice :)
    P.S. Jeżeli mogę doradzić to wyłącz weryfikację obrazkową, znacznie ułatwi to dodawanie komentarzy :)
    Nie widzę też u Ciebie standardowej opcji dołączenia do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnieee ;)
    zapraszam do siebie przerabiam ubrania może coś Cię zaciekawi ;)
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*