niedziela, 12 maja 2013

What now!?


Hejj!

Z przykrością muszę stwierdzic, że pogoda na zdjęcia kompletnie nie sprzyja, więc postanowiłam w skrócie pokazac Wam - co nowego i na co ja tego lata zwrócę uwagę ;)

Musisz to miec:
  • Białe bluzki! - to klasyka. Jeśli nie macie co na siebie włożyc, wystarczy, że w Waszej szafie gości biel. Nie dośc, że pasuje do wszystkiego, to sprawdza się w każdej stylizacji. Moje ulubione, to koszulowe, ale i te z nadrukami, co w przypadku bieli też się sprawdza, przynajmniej u mnie. Oto kilka moich propozycji!                                

1. H&M - za jedyne 19,90zł! 
2. H&M - tylko 59,90zł!
3. Mango.com - 69zł!
4. Mango.com - 139zł!

  • Kombinezony - najlepiej z luźnymi nogawkami i górą eksponującą dekolt i ręce. Dlaczego ? Po pierwsze są bardzo wygodne, ale co najważniejsze - wysmuklają sylwetkę, co pozwala nam ukryc nasze niedoskonałości ;) Ja osobiście bardziej gustuję w tych o krótkich nogawkach, ale długie również są ciekawe. 
 


1. River Island - 294 zł
2. Top Secret - 179 zł
3. Mango.com - 189zł
4. H&M - 129zł
5. New Look - 123zł

  • Odkryty brzuch! - jeżeli już decydujemy się na krótki top, odsłaniający brzuch, trzymajmy się jednej zasady: im krótszy top, tym wyższy stan spodni, biodrówki odpadają! 


 

1.  H&M - 59,90 zł
2. River Island - 104 zł
3. H&M - 59,90 zł 
4. River Island - 92zł 

  • Wzory! - szczególnie te z jedwabiu i poliestru. Idealna alternatywa dla koszulek z bawełny. Idealne na elegancko jak i sportowo do szortów. Szukamy mocnych wzorów! 


1. H&M - 59,90 zł 
2. River Island - 91 zł 
3. Mango.com - 169 zł 
4. Mohito - 149,90 zł 

  • Paski! - w modzie kobiecej znalazły miejsce dzięki Coco Chanel. Inspiracją były mundury marynarzy. W latach 20. XX wieku zaczęła wykorzystywac wzory marynarskie w swoich projetkach. Na chwilę obecną, niemal co sezon, paski pojawiają się na wybiegach. 

spodnie/trausers - H&M 49,90 zł
T-shirt - Mohito 69,90 zł
żakiet/jacket - Bon Prix 179 zł
apaszka/scarf - Vero Moda 69 zł

  • Żonkil! - żywiołowy, poprawia nastrój, ma niesamowitą siłę przyciągania. Pasuje do podstawowych kolorów: czerni, bieli, cielistego. Odważni mogą go nosic również z mandarynkowym, granatowym oraz fioletem. Wystarczy dodatek do codziennego stroju, a nasz outfit nabierze dynamizmu! 
 sukienka/dress - Mohito 159,90 zł 
buty/shoes - merg.pl 59 zł
pasek/belt - H&M 29,90 zł
torebka/bag - Mohito 89,99 zł
spódniczka/skirt - River Island 88 zł

  • Biel! - szpilki w odcieniach śnieżnobiałej bieli są obecnie hitem zarówno na wieczorne wypady jak i na co dzień. Jeśli stylowo, to z ubraniami o prostych fasonach, ale z klasycznymi dżinsami również będą się prezentowac. Ważne tylko, by spodnie kończyly się nad kostkami i miały jednolity kolor. 


deezee.pl - 99 zł

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Wybrałam najciekawsze, wg mnie nowości ; ))
Obiecuję następnym razem trochę krótsze posty, chociaż wydaje mi się , że takie są ciekawsze.
Co najbardziej przypadło Wam do gustu ? Macie swoje typy na lato ? Może na coś polujecie ? ; ))
Piszcie! ;)

Pozdrawiam, Klaudia! 

1 komentarz:

  1. krótkie bluzki + spodnie z wysokim stanem to idealny zestaw :) szczególnie teraz na wiosnę/lato <3 mega

    nezz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*