niedziela, 5 maja 2013

Wedding.

Więc.

    Po pierwsze, dziękuję za pierwsze komentarze. Bardzo mnie to zmotywowało do dalszego pisania, ponieważ myślałam, że nikt nie napisze i na tym zakończy się moja historia z blogiem ; )
Dzięki Wam, wiem, że mam dla kogo pisac ; ) Mam nadzieję, że z biegiem czasu to grono się powiększy.

    A tymczasem.

Ślub był, wesele też. Było niesamowicie ! Wybawiłam się za wszystkie czasy. Trochę się obawiałam, że jako znajoma pary młodej będę musiała uczestniczyc w zabawach ( a nie lubię byc w centrum uwagi ) , ale gdy już znaleźliśmy się na sali, poczułam się jak u siebie wśród grona znajomych i nie przeszkadzało mi robienie min ani biegania itp.  Natrzaskałam mnóstwo zdjęc! Mam nadzieję, że Was zainteresują.

    Oczywiście nie pokazałam Wam sukienki , w której byłam na drugi dzień, więc też będzie ; )

W następnej notce będą zdjęcia z ostatnich zakupów, także zapraszam Was do śledzenia postów ; ))

Buziaki, Klaudia.


sukienka/dress - Reserved 
buty/shoes - miejscowy sklep
kolia/neckless - Orsay






3 komentarze:

  1. Piękny tort :) Bardzo spodobała mi się również karteczka z napisem "dla dzieci" przy szampanie. Czyżby był to bezalkoholowy trunek?

    Racja, komentarze motywują do dalszego pisania.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw warkoczyków w koku jest swietny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*