poniedziałek, 6 maja 2013

Story of blue shirt.

Witam.

Uwielbiam wszelakiego rodzaju koszule. Oto jeden z moich nabytków podczas zimowych zakupów. W mojej szafie znajduje się kilka ciekawych koszul, ale niebieskiej akurat brakowało. Dałam się skusic przy okazji na dwie, ale następną zobaczycie w kolejnych notkach ;)

Z racji, że pracuję w brażny gdzie mam stycznosc z klientami, muszę wygladac trochę elegancko. Takie połączenie to świetny sposób na to, by czuc się elegancko, ale i komfortowo. Spodnie na gumkę, które uwielbiam, koszula luźno puszczona i już śmigam do pracy. Dodatkowo butki na płaskim w ślicznym niebieskim kolorze, pozwalają na szybkie przemieszczanie się.

Jak Wam się podoba?







koszula/shirt - Reserved
buty/shoes - miejscowy sklep
spodnie/trausers - Cubus
zegarek/watch - from Spain
torebka/bag - Camaieu


Pozdrawiam,  Klaudia.


2 komentarze:

  1. Ładny zestaw, podoba mi się :) Też często wybieram spodnie na gumkę, są o wiele bardziej wygodne.

    Pozdrawiam :))
    http://messinthewardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną koszulę - i należy ona do moich ulubionych :)
    Zawsze sobie powtarzam, że koszul nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*