środa, 8 maja 2013

Shopping.

 Hejj.

Dziś kilka nowości. Podczas ostatnich zakupów skusiłam się na kilka drobiazgów. No, niektóre trafiły się przypadkowo, ale uważam zakupy za udane! Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu ;))
W kolejnych postach na pewno pojawią się w stylizacjach. Póki co pogoda na zdjęcia nie dopisuje, ale mam nadzieję, że w nabliższym czasie pojawią się kolejne ciekawe posty.

I jak? Przypadło Wam coś do gustu ?



miejscowy sklep


Camaieu




CCC / Lasocki



koszula/shirt - szafa.pl
spódniczka w kropki/skirt with dots - Mohito
spódnica/white skirt - Reserved

pozdrawiam, Klaudia!

6 komentarzy:

  1. wszystko mi przypadło do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się beżowe botki ;)
    Zapraszam do siebie- www.versos-inspiringmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :*
    http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, bardzo fajne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*