środa, 1 maja 2013

Beginning.

Witam Was !

Postanowiłam założyc bloga głównie o tym co nas w życiu fascynuje. Moda, uroda, zdrowie, nasze zainteresowania. Razem z moją znajomą Olą, mamy zamiar dzielic się z Wami naszymi pomysłami i nie tylko. Liczymy na szczere opinie, ale i trochę zrozumienia. To nasze pierwsze kroki i pierwsze posty, więc mam nadzieję, że dacie nam szansę i będziecie śledzic nasze losy ; ))

Jeśli będziecie miały jakieś pytania, to zapraszam do pisania na mojego e-maila : klaudia_fryzowicz@vp.pl , gdzie chętnie odpowiemy na Wasze pytania oraz co byście chciały zobaczyc w kolejnych notkach. Liczymy na ciekawe pomysły!

Jutro wybieram się na wesele. Z tego powodu chciałam pokazac Wam kilka zdjec mojej stylizacji. Jak na razie beze mnie, ale obiecuję , że po weselu będzie ich więcej ; ))
Postawiłam na piękną cytrynową sukienkę, czarną marynarkę, czarne szpilki, torebkę ze złotym łańcuszkiem oraz delikatne kolczyki i kolię, które doskonale uzupełniają strój i są bardzo gustowne.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.








sukienka/dress - Mohito 
marynarka/jacket - H&M
kopertówka/clutch - from Paris
kolczyki/earrings - Camaieu
kolia/necklace - Camaieu
buty/shoes - miejski sklep

Mam nadzieję, że stylizacja weselna spodobała się. W następnej notce będą zdjęcia z uroczystości, więc na pewno zobaczycie wszystko w całej okazałości ; )) 
Pojawią się również rzeczy z ostatnich zakupów! Do następnej! 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Elegancka, ale swobodna. Wspaniała sukienka. Życzę Ci udanego wesela, a także niezapomnianej majówki mimo niesprzyjającej pogody :)

    Powodzenia w blogowaniu. Ja również zaczynam. Niestety blogspot spłatał mi już 2 razy figle i usunął (?) moje poprzednie posty, nad czym bardzo ubolewam mimo tego, że nie było ich wiele.

    Będę częściej zaglądać.
    Pozdrawiam, Nuttie

    http://nuttiebloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka :)♥

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, widzę, że gust masz podobny do mojego - ponadczasowa elegancja zawsze na pierwszym miejscu :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no... mam nadzieję, że doczekamy się szybko zdjęć z uroczystości. Bardzo się cieszę, że wesele się udało. Wesele kogoś z rodziny, czy znajomych? :) Dużo było zaproszonych gości?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*